31.05.2022.ЗСВ
Повторюємо https://zmdl5.zp.ua/zahisti-sebe-vid-vil-snidu/
30.05.2022. Історія України.
Добрий день, дорогі
десятикласники.
Ми завершили вивчення
програмового матеріалу за 10клас . Влітку раджу побільше читати. А щоб це сталося, потрібно дуже постаратися
і захотіти!Книжки з
історії сьогодні все більш нагадують відверту розмову з читачем про те, чого
донедавна не вчили в школі та воліли не згадувати в родині.
Ці книжки, допоможуть краще зрозуміти історію України .
Тож, вперед!!!
Микола Гоголь. «Тарас Бульба»
Пантелеймон Куліш. «Чорна рада»
Оксана
Кісь. Українські
жінки у горнилі модернізації
У цій
незвичній збірці об’єднано дослідження дев’ятьох дослідниць, які розповідають
про те, як соціальне становище українського жіноцтва мінялося під час
історичних зрушень. Таким чином розглянуті питання впливу на історичну роль
жінки, повсякденне буття, систему цінностей, світогляд, сфери діяльності.
Павло
Скоропадський. Спогади. Кінець 1917 – грудень 1918
Найголовніше у цих спогадах про буремні роки
революції і громадянської війни, мабуть, була особиста драма Скоропадського, який
за влучними словами В’ячеслава Липинського, став українцем, тільки переставши
бути гетьманом.
ВахтангКіпіані. ОУН і
УПА
Вже давно доведено,
що визвольний рух XX століття, втілений зокрема в діяльності ОУН і УПА –
це один із найяскравіших прикладів боротьби за незалежність.
Мовою фактів,
свідчень, спогадів, побутових подробиць і навіть філософських міркувань автор
збірки відповідають на гострі питання, намагаючись відшукати правду про цей
складний період нашої історії.
Сергій Плохій.
Походження слов’янських націй
Книга одного з
найавторитетніших фахівців з історії Центрально-Східної Европи присвячено
проблемі історичних коренів сучасних українців, білорусів і росіян.
Ю.
Горліс-Горський. Холодний Яр
Це перше після 1961
року академічне видання спогадів вояка про маловідому сторінку української
історії: повстанський рух під прапором Української Народної Республіки.
За «сюжетом», після
того, як радянська Росія захопила Україну, над Дніпром виникла «Холодноярська
Республіка», яка під українським національним жовто-блакитним прапором УНР та
чорним прапором Холодного Яру, на якому було написано: «Воля України — або
смерть!» - вела на запеклу збройну боротьбу за Українську державу аж до 1922
року.
Євген Положій. «Іловайськ»
Твір не
документальний. Автор, професійний журналіст, не воював у АТО. Зібравши
розповіді тих воїнів, котрі вижили в трагічному Іловайському котлі, котрий
вважається початком прямої російської агресії в Україну.
Юрій Винничук. «Танго смерті»
А в книзі – історія
чотирьох героїв, українця, поляка, німця та єврея, яка поступово перетворюється
на сімейну сагу та водночас – на белетризовану історію України ХХ століття.
Ліна Костенко. «Записки українського самашедшего»
Перший прозовий
твір живого класика української поезії та взагалі – перша книга, написана нею
за двадцять років. Працюючи над романом довго,
Костенко від імені 35-річного програміста (хоча правильно називати героя
системним адміністратором) показує життя українського суспільства від часів
Кучми до «помаранчевої революції».
Василь Шкляр. «Чорний ворон»
Роман
відтворює одну із сторінок української історії — боротьбу українських
повстанців проти радянської влади у 1920-хроках.
ЛюкоДашвар. «Село не люди»
Марія Матіос. «Солодка Даруся»
Петер Гюс, «Віват» «Лінія часу» (Візуальна
історія світу)
Ярослав Яриш «Самійло.»
Цінуйте хороші книги і читайте їх із
задоволенням і користю!
24.05.2022.ЗСВ ВІЛ- сервісні організації Дніпропетровської обл.
Україна залишається однією з країн, де продовжує зростати кількість нових випадків інфікування ВІЛ та смертей від СНІДу. Вона посідає одне з перших місць серед країн Європейського регіону за кількістю осіб, які живуть з ВІЛ-інфекцією. Це 237000 осіб, з яких більш як 40 відсотків не знають про свій ВІЛ-статус.
За оціночними даними, в Дніпропетровській області налічується 37400 ВІЛ-інфікованих осіб.
Під медичним спостереженням в області перебувають понад 26699 осіб, хворих на ВІЛ-інфекцію/СНІД. За 9 місяців 2020 року у Дніпропетровській області зареєстровано 3077 нових випадків ВІЛ-інфекції, що на 9,2% більше, ніж за аналогічний період минулого року. Найвищі рівні нових випадків СНІДу та смертності від нього зареєстровано в Дніпропетровській, Одеській та Донецькій областях.
ВІЛ-інфікована людина – це носій вірусу, здатний заражати здорову особу.
Вірус передається:
- при статевих стосунках з ВІЛ-інфікованою особою – через слизову оболонку статевих органів;
- через кров – спільні шприци та голки, нестерильні медичні інструменти;
- дитині від ВІЛ-інфікованої матері –інфікування відбувається під час вагітності, пологів чи годування грудним молоком.
Підступність ВІЛ-інфекції у тому, що після зараження людина може довгий час не відчувати ознак хвороби, вважати себе здоровою і водночас заражати інших – насамперед своїх сексуальних партнерів та партнерів по голці. Період безсимптомної наявності може тривати 8-10 і більше років, після чого розвивається СНІД.
Визначити інфекцію можна: у відповідь на проникнення вірусу в організмі людини через 1-3 місяці утворюються антитіла. Іх поява є свідченням ВІЛ-інфекції, а виявляються антитіла за допомогою дослідження крові.
На сьогодні ВІЛ-інфекція не має радикальних засобів лікування, тому головною зброєю в боротьбі з поширенням вірусу є попередження нових випадків інфікування. У зв`язку з цим, необхідно:
- приймати правильні щодо свого здоров`я та способу життя рішення;
- уникати випадкових статевих контактів (обов`язково використовувати презервативи);
- пам`ятати, що венеричні хвороби сприяють поширенню ВІЛ, а тому їх потрібно терміново лікувати;
- не застосовувати вже використані, брудні шприци та голки;
- вагітні ВІЛ-інфіковані жінки можуть запобігти народженню хворої на ВІЛ-інфекцію дитини, якщо вони якомога раніше звернуться в жіночу консультацію, для проведення профілактичного лікування.
- З початку 2020 року за кошти державного бюджету, неурядовою громадською ВІЛ-сервісною організацією «Громадське здоров’я», та залученими підрядниками, надаються послуги з профілактики ВІЛ серед уразливих груп населення.
За рахунок розширення мережі закладів охорони здоров’я, на базі яких проводяться тестування на ВІЛ, та широкого впровадження програм тестування громадськими ВІЛ-сервісними організаціями і мобільними амбулаторіями, протягом останніх років спостерігається поступове збільшення питомої ваги осіб, які знають про свій позитивний статус.
Медична допомога ВІЛ - позитивним пацієнтам надається в кабінетах «Довіри» і Центрах СНІДу за місцем проживання. Якщо пацієнт не хоче отримувати медичні послуги за місцем свого проживання, він може звернутися до обласного центру соціально значущих хвороб, де зможе отримати весь необхідний комплекс медичних послуг.
Дніпропетровський обласний центр соціально значущих хвороб (вул. Бехтерева, 1) долучився до проведення акції з тестування на ВІЛ та ВГ. Всі бажаючі мають можливість звернутися і пройти безкоштовне тестування на ВІЛ+ВГ.
Знайти інший найближчий зручний пункт тестування можна за посиланням: https://prozdorovia.in.ua/de-projty-test/
Головне, що повинен зрозуміти кожен, на всій планеті – слід розуміти, що профілактика та бережне, гідне ставлення до себе дуже важливі в боротьбі за здоров`я.
Пам`ятайте, небезпека поряд!
Ваше життя залежить від Ваших обдуманих дій!
17.05. ЗСВ
Добрий день. Дорогі друзі. Пам’ятайте, що Ваше здоров’я - у Ваших руках!
День пам’яті померлих від СНІДу
|
За даними ВОЗ, наприклад, в 2015 році 36,7 мільйона людей були інфіковані ВІЛ і 1,8 мільйона з них - діти. Переважна більшість людей з ВІЛ живе в країнах з низьким і середнім рівнем доходу. За оцінками, 2,1 мільйона людей в світі набули ВІЛ-інфекцію в цьому році. На сьогоднішній день мінімум 35 мільйонів осіб померли від причин, пов’язаних з ВІЛ, з них 1,1 мільйона в 2015 році.
За рішенням Всесвітньої організації охорони здоров’я кожну третю неділю травня проводиться День пам’яті померлих від СНІДу. Вперше цей день був відзначений ще в 1983 році в Сан-Франциско США. На той момент у світі було зареєстровано лише кілька тисяч випадків захворювання на цю страшну хворобу і про неї практично нічого не було відомо. Організаторами проведення акції пам’яті померлих від СНІДу стали люди, яких особисто торкнулася ця трагедія, що пережили біль втрати рідних і друзів.
Мета «Дня пам’яті померлих від СНІДу» є привернення уваги населення до цієї проблеми, профілактики цього захворювання, а також привернення уваги влади до соціального захисту ВІЛ-інфікованих.
Статистика померлих від СНІДу в світі катастрофічна. Від СНІДу померло людей вже більше, ніж було вбито у Другій світовій війні в цілому.
В даний час завдяки останнім досягненням в розширенні доступу до антиретровірусної терапії (АРТ) життя ВІЛ-позитивних людей стало більш тривалим і більш здоровим. Крім того, отримані підтвердження того, що АРТ запобігає подальшу передачу ВІЛ.
Станом на середину 2016 року 18,2 мільйона людей в світі отримували АРТ, тобто 46% з 36,7 мільйона осіб з ВІЛ.
В 2022 році День пам’яті померлих від СНІДу припадає на 15 травня.
Пам’ятайте, що Ваше здоров’я - у Ваших руках!
Пам’ятайте, що Ваше здоров’я - у Ваших руках! |
12.05.2022 Мистецтво
Повідомлення про наркотики і наркотичну залежність
Що таке наркотики
Наркотики — найнебезпечніші психоактивні речовини. їх вживання змінює свідомість людини, її здатність адекватно приймати дійсність, тверезо мислити приймати виважені рішення.
Вживання наркотиків може спричинити і смертельне отруєння, зупинку дихання, серцевий напад, зараження небезпечними хворобами. Найпоширенішою причиною смерті є передозування, наркотики руйнують соціальне оточення людини, роблять її залежною від кримінального середовища, підштовхують до порушення закону.
Зловживання і наркотична залежність
У випадках тяжкої хвороби або після операції в лікарні іноді використовують ліки, які містять наркотичні речовини
Злоовживання наркотиками — це вживання таких ліків без призначенню з перевищенням рекомендованої дози, а також для досягнення наркотичного ефекту. Зловживання наркоми може спричинити залежність.
Наркотична залежність — це по- потреба в наркотиках. Зазвичай виникає не за одну ніч, а постуво крок за кроком, часто непомітно для самої людини.
Види залежності
Роззрізняють два види наркотичної залежності: фізичну і психологічну.
Фізична залежність характеризується звиканням до наркотику, коли організм потребує щоразу більшої та наявністю абстинентного синдрому (так ваної «ломки»), що настає у разі відсутності чергової дози. За коженен день «ломки», яка триває приблизно тиждень, людина втрачає декілька кілограмів. Вона не може спати і їсти, думає лише про наркотики.
Чому ж ті, хто знайшов у собі сили відмовитися від наркотиків, переживши пекельні муки абстинентного синдрому, знову беруться за старе? Річ у тому, що, на відміну від фізичної залежності, яка зникає після періоду адаптації, психологічна залежність зберігається роками. Саме вона може змусити людину знову повернутися до згубної пристрасті, оскільки виникає на рівні почуттів і підсвідомих поведінкових стереотипів.
Наприклад, той, хто давно перестав уживати наркотики, може знову почати це робити, потрапивши у звичну ситуацію або в компанію давніх друзів.
На рівні почуттів психологічна залежність виявляється в тому, що людину перестає цікавити все, що не пов’язано з наркотиками: навчання, робота, спілкування з рідними і друзями, книжки і кінофільми, спорт і мистецтво. Без наркотиків життя для неї безрадісне, втрачає сенс, можуть навіть з’явитися думки про самогубство.
Стадії виникнення наркотичної залежності
1.Спочатку людина тільки пробує наркотик (експериментує).
2.Потім епізодично вживає його.
3.Відтак починає вживати регулярно, але в малих дозах
4.На останньому етапі людина вже не володіє собою. Вона стає наркозалежною.
Запитання для обговорення. Які з психоактивних речовин є легальними? (Алкогольні напої, ліки, препарати побутової хімії
Ознаки наркотичної залежності
Вживання наркотиків з метою відволіктися від проблем.
Настирливі думки про те, щоб дістати наступну дозу.
Продаж речей чи крадіжки, аби роздобути гроші.
Провали в пам’яті, коли неможливо пригадати, що робив напередодні.
Поява нових друзів, які вживають наркотики.Відсторонення від родини і давніх друзів.
Втрата інтересу до всього, що раніше цікавило.
Часті зміни настрою, напади тривоги, депресії, люті.
Постійні обіцянки не вживати наркотики, невдалі спроби зупинитися.
Вживання психоактивних речовин наодинці.
Порушення сну — безсоння, нічні жахи, пітливість.
Зміна харчових звичок, різке схуднення.
Виникнення абстинентного синдрому через відсутність наступної дози.
Потреба вживати більшу дозу, щоб відчути той самий ефект
Факти і міфи про психоактивні речовини
1.Наркотики — це модно
Це — міф, який поширюють нарко- ділки. А сучасні актори, музиканти та інші законодавці молодіжної моди рішуче виступають проти наркотиків. Сьогодні, навпаки, модно займатися спортом, правильно харчуватися, тобто вести здоровий і продуктивний спосіб життя.
2. Алкоголь і наркотики допомагають 'язати проблеми
Міф. Алкоголь і наркотики ще не розв’язали жодної проблеми. Вони лише поглиблюють їх і породжують нові.
3. Від алкоголю ще ніхто не вмер
Міф. Люди вмирають від передозування алкоголю, від вживання неякісних алкогольних напоїв і від хвороб, спричинених хронічним алкоголізмом.
4. Наркоманія — це хвороба дурнів слабаків А сильна людина може відмовитися від вживання наркотиків будь-коли
Міф. Доказом цього є численні жертви серед відомих в усьому світі людей, яких аж ніяк не можна назвати дурнями і слабаками.
5. Я взагалі не вживаю алкоголю. Це ж те пиво!
Це — міф. Адже вміст алкоголю в баночці пива (0,33 л) такий же, як чарці горілки.
6.Випивати — це завжди весело!
Міф. Випивати - це вживати токси- :л. які отруюють організм. Невже це весело — заливатися тим, від чого нудить і втрачаєш здатність тверезо мислити?
7. У компанії не можна відмовлятися від того, що роблять усі
Міф. Ви, можливо, здивуєтесь, але до - лей, які мають власну точку зору і н иють її обстояти, в усіх пристойних
компаніях ставляться з повагою. А за «друзями», які змушують тебе порушувати власні принципи, навряд чи варто сумувати.
8.Сигарети і алкоголь роблять із хлопчиків справжніх чоловіків
Міф. Вони жодним чином не впливають на процес дорослішання, а алкоголь, навпаки, призводить до зменшення в організмі концентрації тестостерону — гормону, який справді перетворює хлопчика на чоловіка. Саме тому хронічні алкоголіки часто потерпають від імпотенції.
9.Вживання алкоголю і наркотиків робить людину більш уразливою до ВІЛ
Факт. У стані алкогольного чи наркотичного сп’яніння людина втрачає контроль над собою. Може погодитися на те, на що ніколи не погодилася б у тверезому стані: поїхати додому з незнайомцем чи сісти в машину до нього, мати випадкові сексуальні контакти, не використати презерватива. Особливо ризикують ті, хто вживає ін’єкційні наркотики, або ті, хто має сексуальні стосунки з нарко- споживачами. Адже вони часто використовують спільні голки та шприци для введення наркотиків.
10. Більшість підлітків уперше пробують наркотики, які їм пропонують незнайомці на танцях і спортмайданчиках
Міф. Молоді люди найчастіше пробують наркотики під впливом своїх Друзів.
11. Вживання алкоголю і наркотиків вагітною жінкою негативно впливає на її ще не народжену дитину
Факт. Будь-який наркотик, у тому числі й алкоголь, який вживає вагітна жінка, потрапляє через плаценту до плоду і негативно впливає на його розвиток.
Висновок: деякі міфи спеціально поширюють наркоділки, які зацікавлені залучити якомога більше молоді в тенета наркотичної залежності.
26.04.2022.ЗСВ
Дорогі діти . Перегляньте разом із батьками це чорно-біле кіно і обговоріть.
Посилання:
https://www.youtube.com/watch?v=UDl0fXM9UCI
Успіхів вам!
15.02.2022 ЗСВ
Добрий день.
Шановні учні .
Прошу взяти участь у проекті «Я люблю життя. Я кажу наркотикам НІ!,"
У номінації «Кращий малюнок»
Умови.
1.Формат А4
2.Особиста творчість
3.Недопущення плагіату
4.Використовувати будь-які фарбувальні засоби.
5.Малюнок не має містити елементи жорстокості, насильства , приниження людської честі та гідності.
Бажаю успіху.
Тема уроку: "Україна в умовах окупації"
1.Переглянути відео
2.Опрацювати параграф36.
3.Виконати завдання 8 на стор.223. письмово.
Надіслати на електронну пошту biluchenko58@gmail.com
Тема: "Окупаційний режим. Рух Опору"
Переглянути урок
10 клас. Всесвітня історія. Особливості окупаційного режиму і руху Опору. Голокост.
Опрацювати параграф 39.
1.Особливості окупаційного режиму і руху Опору.
2.Людина під час війни.
3.Голокост.
4.Праведники народів світу.
Переглянути відео
1.Початок німецько-радянської війни. Поразка і відступ Червоної армії.
2.Мобілізаційні заходи та евакуація на Схід.
3.Завершення окупації України нацистськими загарбниками.
5.Скласти хронологічну таблицю "Військові події1941-1942рр."
Дата | Подія |
22 червня 1941 | |
23-29 червня 1941р. | |
30 червня-11липня 1941р | |
11липня-19 вересня 1941р | |
19вересня 1941 | |
5серпня-16 жовтня1941р | |
25жовтня 1941 | |
30 жовтня1941- 4 липня 1942р | |
16 листопада 1941р. | |
Кінець 1941р. | |
12-29 травня 1942р. | |
22липня 1942р. |
Бажаю успіху.
Прочитайте параграф 32-33
1.Україна у міжнародній політиці напередодні та початку Другої світової війни.
Зміст договору | Зміст таємного протоколу | Значення |
Виконання завдання обов"язкове.
Бажаю успіху. Відповіді надіслати на електронну пошту biluchenko58@gmail.c
Шановні учні .
Прошу взяти участь у проекті «Я люблю життя. Я кажу наркотикам НІ!,"
У номінації «Кращий малюнок»
Умови.
1.Формат А4
2.Особиста творчість
3.Недопущення плагіату
4.Використовувати будь-які фарбувальні засоби.
5.Малюнок не має містити елементи жорстокості, насильства
, приниження людської честі та гідності.
Бажаю успіху.
Практичне заняття
Повсякденне життя населення в УСРР/УРСР та в українських
регіонах у складі Польщі, Чехословаччини,
Румунії в міжвоєнний період: спільне і відмінне
Мета: на підставі знань, отриманих учнями впродовж вивчення попереднього матеріалу курсу, з’ясувати відмінності повсякденного життя українців під владою різних держав
у 1920–1930-ті рр.
Пригадайте з
раніше вивченого:
1. Як склалася доля різних регіонів України після поразки боротьби за українську
державність?
2. Що таке повсякденне
життя?
3. Підготувати порівняльну таблицю.
4. Заповніть порівняльну таблицю.
Риси повсякденного життя українського населення в
складі Польщі, Румунії, Чехословаччини, УСРР/УРСР
|
||||
|
Польщі |
Румунії, |
Чехословаччини |
УСРР/УРСР |
1920-ті рр. |
|
|
|
|
1930-ті рр |
|
|
|
|
5. Сформулюйте висновки відповідно до мети заняття.
Виконання завдання обов"язкове.
Бажаю успіху. Відповіді надіслати на електронну пошту biluchenko58@gmail.com
Доброго дня!
Дорогі діти. Тему: "Україна в роки Другої світової війни (1939-1945рр.) ми продовжуємо вивчати.
Перегляньте :
Друга світова війна
Перелік українських фільмів, які варто переглянути.
Бажаю успіху.
21.05.2020 ІСТОРІЯ УКРАЇНИ.
Урок узагальнення.
Тематичний контроль "Україна в роки Другої світової війни"
ВИКОНАННЯ ЗАВДАННЯ ОБОВ"ЯЗКОВЕ
Бажаю успіху!
20.05.2020 ІСТОРІЯ ВСЕСВІТНЯ
Доброго дня.
Урок узагальнення.
Повторіть параграфи 35-45 і виконайте завдання (ОБОВ'ЯЗКОВО!!!)
Контрольна робота
Бажаю успіху.
20.05.2020 МИСТЕЦТВО
Тема: Повторення.
Ознайомтеся із панорамою мистецтв на стор. 88-89.
Перевірте свої знання відповідаючи на запитання .
Бажаю успіху!
19.05.2020.ЗСВ
Акція до Всесвітнього дня памяті померлих від СНІДу.
(третя неділя травня)
21 травня
18.05.2020. Історія України.
Доброго дня.
Тема уроку: Практичне заняття:
1."Волею Українського народу..."
(дослідження документів та матеріалів усної історії про війну)
2.Війна в памятниках рідного краю. (краєзнавча експедиція)
Можна в малюнках, фото.
(на вибір учня)
Ознайомтеся з коротким історичним нарисом Г.Баглая "О Чумаках и чумачанах"
Підготуватися до тематичного оцінювання за розділом VІ "Україна в роки Другої світової війни 1939-1945)
13.05.2020 ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ
Доброго дня. Чекаю виконання завдання уроку від 06.05.20. Виконання обов'язкове!!!
Тема : "Завершення Другої світової війни та її наслідки"
1.Опрацювати матеріал параграфа 41.
2.Переглянути відео
Завершення Другої світової війни.
3.РІШЕННЯ ЯЛТИНСЬКОЇ Й ПОТСДАМСЬКОЇ
Бажаю успіху.
13.05.2020. МИСТЕЦТВО
Тема : Контрольна робота "Мистецтво арабо-мусульманського культурного регіону.
Виконати тести , відповіді надіслати на електронну пошту biluchenko58@gmail.com
ВИКОНАННЯ ОБОВ'ЯЗКОВЕ!!!
12.05.ЗСВ.
Тема :"Стать і гендер"
Опрацюйте матеріал підручника стор.156-161.
1.Поняття статі і гендеру.
2.Гендерні стереотипи, які призводять до дискримінації.
Перегляньте відео Гендерні стереотипи
3.Особлива небезпека в умовах епідемії ВІЛ/СНІДу.
"Для того, щоб визначити, чи стосується Вас особисто ця тема, будь ласка, погодьтесь або не погодьтесь з такими твердженнями: · Чоловік є досвідченішим за жінку в статевих стосунках; · Чоловік працює набагато більше, ніж жінка; · Жінці необхідно більше часу на опанування нової професії. Ви ознайомились з прикладами гендерних стереотипів, що є одними з найпопулярніших в суспільстві. Якщо Ви відповіли “так” чи “не знаю” хоча б на одне з тверджень, ця тема стосується і Вас. Якщо ні – все одно стосується. Бо ВІЛ стосується кожного, а гендерні стереотипи безпосередньо пов’язані з ВІЛ. Новітня практика впровадження гендерно чутливих програм була продиктована мережею глобальних досліджень з цієї теми, що визначили вплив гендерних питань на поширення ВІЛ/СНІД. За даними досліджень, основні причини інфікування чоловіків та жінок різняться. Це призводить до виникнення цілої низки питань, що безпосередньо стосуються питань гендеру. Гендерні стереотипи та їхній вплив на поширення ВІЛ – одні з тих, що викликають найбільше суперечностей. І зрозуміло чому – гендерні стереотипи, хоч і будуються і підтримуються в суспільстві, сприймаються на індивідуальному рівні, і безпосередньо пов’язані з особистим досвідом людини. Чи визначає людина себе жертвою гендерного стереотипу залежить від її особистого сприйняття себе. О., споживачка ін’єкційних наркотиків з досвідом, не вважає себе жертвою гендерних уявлень в середовищі наркозалежних. Хоча, насправді, її ризик зараження вищий, ніж у чоловіка. Це пов’язано із специфічною ієрархією в компаніях споживачів наркотиків – жінки завжди приймають ін’єкцію останніми, що підвищує ризик зараження. Цьому не має логічного пояснення, це правила та норми, що склалися в зв’язку з нерівністю позиції чоловіка та жінки в таких групах. Питання використовування презервативів в гетеросексуальних парах є актуальним для вирішення проблеми поширення епідемії. Згідно з даними багатьох досліджень рішення про використання презервативів часто приймається чоловіком, які, у свою чергу, у більшості випадків до цього не схильні. Багато факторів впливають на їхнє рішення, але не менш важливим є сприйняття самою жінкою таких умов, навіть попри відсутність бажання сексу без використання презервативів. Отже, гендерні норми формують установки щодо сексу, сексуальності, вірності та ризикованих сексуальних практик, а отже, вони відіграють важливу роль у поширенні епідемії. Список впливу гендерних уявлень щодо проблеми ВІЛ/СНІД можна продовжувати. Сексуальне насильство щодо жінок та чоловіків – один з таких прикладів. Це пов’язано не тільки з тим, що насильницький статевий акт підвищує ризик зараження, а і також з тим, що гендерні уявлення та ролі мають прямий вплив на поширення насильницьких дій щодо різних уразливих груп. Нерівність доступу до медичного обслуговування та економічних ресурсів – така гендерна нерівність обмежує як чоловіків, так і жінок. І, зокрема, не дає можливості отримати інформацію про більш безпечні сексуальні стосунки. В роботі з гендерними факторами вразливості до ВІЛ/СНІД важливо використовувати досвід та напрацювання відомих світових організацій – таких, як ЮНЕЙДС, Фонд ООН для розвитку в інтересах жінок (ЮНІФЕМ), ВООЗ, Світовий Банк. Адже сама тема активно вивчається та використовується на світовому рівні. Боротьба з гендерними стереотипами включає в себе, по-перше, їхнє визначення та усвідомлення. Це абсолютно природно, що суспільство впливає на людину, але якщо цей вплив є негативним, то це потребує змін як у сприйнятті себе, так і в ставленні до навколишніх. Як демонструє практика, володіння інформацією – один з найкращих методів боротьби з стереотипами."
Нінель Омельяненко.
07.05. Історія України.
Доброго дня.
Тема:"Україна на завершальному етапі війни"
Опрацювати матеріал параграфа39. (стор.243-250)
План.
1.Переглянути відео Завершення Другої світової війни
2.Внесок українського народу в перемогу над нацизмом.
3.Українське питання на Ялтинській і Потсдамській конференціях.
4.Ціна перемоги.
5.Переглянути Втрати України
Бажаю успіху.
06.05.2020. Історія всесвітня
Доброго дня.
Тема уроку:"Особливості окупаційного режиму та руху Опору"
1.Робота з картою.
Покажіть території, які протягом 1939-1942рр. окупували Німеччина,Італія та Японія.
2.Опрацювати параграф 39.
Переглянути відео Нацистський окупаційний режим
Рух Опору
4.За допомогою підручника та інших реформаційних ресурсів складіть таблиці "Рух Опору"
та "Колабораціонізм"
Країна
|
Характеристика
|
Югославія
|
|
Греція
|
|
Польща
|
|
Франція
|
|
Італія
|
Країна
|
Характеристика
|
Франція
|
|
Норвегія
|
|
Нідерланди
|
|
Сербія
|
|
Хорватія
|
|
Словаччина
|
06.05.2020.Мистецтво.
Тема уроку: "Музичне мистецтво Арабського Сходу"
1.Опрацювати матеріал підручника (стор79-83)
2.Переглянути презентації Музичні арабески
Музичне мистецтво
3.Прослухайте зразки музики Арабського Сходу і назвіть її типові елементи.
Поясніть , як ви розумієте цитату Аль-Фарабі: "Музика-це мелодія , обєднана зі словом".
Бажаю успіху.
05.05.2020.ЗСВ.
Доброго дня.
Ознайомтеся,будь ласка, з інформацією
Коронавірус і ВІЛ-інфекція.
04.05.2020. Історія України.
Доброго дня.
Повторюємо домашнє завдання. Чекаю відповіді на поставленне запитання уроку(від 27.04.20)
Виконати тестові завдання
Рух опору та його течії
Тема уроку:"Визволення України"
Опрацювати матеріал параграфа 38.
План
1.Бої на Лівобережжі.
2.Битва за Дніпро. Визволення Києва.
3.Перегляньте відео Битва за Дніпро
4.Вигнання нацистів з Правобережної та Південної України.
5.Депортація кримських татар та інших нородів Криму.
6.Завершення бойових дій на території України.
Завдання 6 на стор.242 виконати письмово!!!
Бажаю успіху.
29.04.2020. Всесвітня історія.
Доброго дня.
Тема уроку:"Перебіг війни у 1941-1943рр."
1.Опрацювати параграф 37-38
2.Переглянути відео Перебіг війни 1941-1942рр.
Бойові дії 1943-1944рр.
3.На контурній карті укажіть дати подій біля місць,де вони відбулися.
Бажаю успіху.
29.04.2020. Мистецтво.
Тема: "Образотворче мистецтво"
1.Опрацювати матеріал підручника стор 75-78
2.Переглянути Образотворче мистецтво
3.Подумайте! У чому полягає унікальність явища арабески?
Бажаю успіху!
27.04.2020. Історія України.
Доброго дня.
Спочатку виконайте тест
Україна в умовах нацистської окупації
Тема уроку: Рух Опору та його течії.
Опрацювати матеріал параграфа 37.
Переглянути Рух опору
Тарас Бульба (Боровець)
Дайте відповідь на питання : "Чим була зумовлена ворожнеча між різними течіями руху Опору в Україні?" Відповіді надсилайте на електронну пошту biluchenko58@gmail.com
Бажаю успіху.
23.04.2020. Історія України.
Доброго дня.
Тема уроку: "Україна в умовах окупації"
Опрацювати матеріал параграфа 36.
План.
1.Нацистський "новий порядок"
Назва зони окупації
|
Територія
|
Центр
|
Румунська
провінція «Трансністрія»
|
Чернівецька
та Ізмаїльська області УРСР, а також землі між Бугом і Дністром, які за
німецько-румунським договором від 19 серпня 1941 р. передавалися Румунії
|
Тирасполь,
згодом — Одеса
|
Дистрикт «Галичина»
(у складі Польського генерал-губернаторства)
|
Львівська, Дрогобицька,
Станіславська й Тернопільська області УРСР
|
Львів
|
Рейхскомісаріат «Україна»
|
Більша
частина українських земель (окрім прифронтових), Крим, Орловська область
Росії, деякі райони Білорусії
|
Рівне
|
Прифронтові
райони, підпорядковані військовому командуванню
|
Донбас, Чернігівська,
Сумська, Харківська області
|
Позначити на контурній карті зони окупації.
22.04.2020 Всесвітня історія.
Доброго дня. Дякую всім за виконання тематичного завдання.
Тема уроку: "Початок Другої світової війни"
1.Опрацювати параграф 35-36.
д) Доля Західної України, Західної Білорусії, Бессарабії. Держав Прибалтики.
е) Зміцнення фашистського блоку. Відносини між СРСР і Німеччиною. Зміна політики США.
ж) Повітряна війна над Англією. Боротьба за Атлантику.
з) Фашистська агресія в Північній Африці та на Балканах.
3.Контурна карта. 1914-1945 рр. 10 клас – виконати завдання.
22.04.2020.Мистецтво.
Дякую за виконання контрольної роботи.
Тема уроку: "Архітектура"
Опрацювати матеріал підручника на стор.73- 74
Переглянути Архітектура мечетей.
21.04.2020 ЗСВ
Тема: "Наркотики і ВІЛ"
Як взаємоповязані наркотики та захворювання на ВІЛ ?
Перегляньте Наркотики і ВІЛ.
15.04.2020 Всесвітня історія
Доброго дня.
Дорогі діти. Чекаю виконання тематичного завдання від 01.04. 20. "Держави Центрально-Східної Європи,Азії та Латинської Америки." Поспішіть!
Тема сьогоднішнього уроку: "Політика "умиротворення" агресора та її крах"
Опрацюйте параграфи підручника 33-34
План.
1.Причини виникнення політики "умиротворення".
Перегляньте відео Політика умиротворення
2."Аншлюс" Австрії і Мюнхенська урода.
3.СРСР в системі міжнародних відносин напередодні Другої світової війни.
Бажаю успіху.
15.04.2020. Мистецтво.
Доброго дня.
Поспішіть виконати контрольну роботу від 08.04.20 "Мистецтво індійського культурного регіону"
Мистецтво індійського культурного регіону
Сьогодні вивчаємо нову тему "Мистецтво арабо-мусульманського культурного регіону.
ВСТУП.
14.04.2020 ЗСВ
Тема: "Ні" алкоголю.
Перегляньте
Що робить алкоголь із вашим організмом?
Алкоголь.Погляд з середини
Подумайте як взаємопов'язані алкоголь та захворювання на ВІЛ
13.04.2020 Історія України.
Доброго дня
Тема уроку:" Початок радянсько-німецької війни".
Опрацюйте параграф підручника 34-35. (стор.201-207)
План.
1.Початок німецько-радянської війни. Поразка і відступ Червоної армії.
2.Мобілізаційні заходи та евакуація на Схід.
3.Завершення окупації України нацистськими загарбниками.
4.Скласти хронологічну таблицю "Військові події1941-1942рр."
Дата
|
Подія
|
22 червня 1941
|
|
23-29 червня 1941р.
|
|
30 червня-11липня 1941р
|
|
11липня-19 вересня 1941р
|
|
19вересня 1941
|
|
5серпня-16 жовтня1941р
|
|
25жовтня 1941
|
|
30 жовтня1941- 4 липня 1942р
|
|
16 листопада 1941р.
|
|
Кінець 1941р.
|
|
12-29 травня 1942р.
|
|
22липня 1942р.
|
09.04.2020 Історія України.
Доброго дня.
Починаємо вивчати розділ 6 Україна в роки Другої світової війни.
Прочитайте параграф 32-33 , перегляньте Відеоурок
Тема: "Україна у міжнародній політиці напередодні та початку Другої світової війни.
Зміст
договору
|
Зміст
таємного протоколу
|
Значення
|
08.04.2020. Всесвітня історія
Доброго дня. Починаємо вивчати розділ "Передумови другої світової війни."
Тема: "Руйнування Версальської системи в першій половині 1930-х рр."
Опрацювати параграфи підручника 31-32.
План.
1.Вплив світової економічної кризи на міжнародні відносини.
Переглянути Зовнішня політика провідних країн світу перед Другою світовою війною
2.Утворення осередків війни на Далекому Сході, Африці та Європі.
3.Вісь "Берлін-Рим-Токіо.
Переглянути Формування Осі Берлін-Рим-Токіо напередодні війни
4.Нарощення озброєнь.
Охарактеризувати діяльність Ліги Націй в умовах загострення міжнародних відносин 1930-х рр.
Показати на контурній карті осередки війни на Далекому Сході, в Африці та Європі.
08.04.2020 Мистецтво
Тема: Контрольна робота "Мистецтво індійського культурного регіону"
Урок узагальнення
01.04.2020 Мистецтво.
Тема:"Звучання і рух Всесвіту в індійських музиці і танцях."
1.Опрацювати параграф 4.2.
Презентація
2.У вільний час перегляньте музичні фільми Індії.
01.04.2020 Історія Всесвітня
Доброго дня.
Тема: "Держави Центрально-Східної Європи,Азії та Латинської Америки.
Узагальнення за темами 4-5
31.03.2020.ЗСВ
Тема: "Ні" алкоголю, наркотикам . спільному використанню предметів, які колють або ріжуть.
Мета: Формувати негативне ставлення до вживання алкоголю і наркотиків та спільного використання голок і шприців.
30.03.2020. Історія України.
Доброго дня.
Практична робота.
Тема:"Повсякденне життя населення в УСРР/УРСР та в українських регіонах у складі Польщі, Чехословаччини,Румунії в міжвоєнний період :спільне і відмінне."
Мета: на підставі знань, отриманих впродовж вивчення попереднього матеріалу курсу, аналізу відповідних матеріалів , з’ясувати відмінності повсякденного життя українців під владою різних держав у 1921–1939-ті рр.
Завдання
1.Перегляньте фільм "Срібна Земля.Хроніка Карпатської України 1919-1939"
Срібна земля
Сформулюйте висновки відповідно до мети заняття.
19.03.2020. Історія України
Доброго дня.
Тема:"Культура на західноукраїнських землях"
1.Опрацювати параграф30
Культурний розвиток.
Політика асиміляції , яку проводили Польща та Румунія насамперед позначилося на стані культури і зокрема народної освіти.
2.Підготуйте презентацію: "Українські митці Західної України 1920-1930 рр."
18.03.2020 Мистецтво
Опрацювати тему: "Шедеври архітектури,скульптури, живопису Індії"
Мистецтво індійського культурного регіону
18.03.2020 Всесвітня історія.
Дорогі діти. Готуємося до тематичної роботи.
Повторити параграфи 26-30.
1. У меморандумі Танака, поданому імператору Японії в 1927 р., зазначалося: «Для того щоб завоювати світ, ми маємо спочатку завоювати…»
А Китай
Б Сингапур
В Індокитай
Г Індію
2. Заколоти в 1930-ті рр. «молодих офіцерів» у Японії призвели до
А усунення імператора від управління державою
Б демократизації суспільно-політичного життя
В ухвалення конституції країни
Г мілітаризації і фашизації країни
3. Яка подія увійшла в історію під назвою «рух 4 травня»?
А виступи за демократизацію японського суспільства
Б антияпонські виступи в Китаї
В виступи «молодих офіцерів» у Японії
Г рух за створення Комуністичної партії Китаю
4. Національна революція в Китаї тривала впродовж
А 1932—1935 рр.
Б 1918—1921 рр.
В 1941—1945 рр.
Г 1925—1927 рр.
5. «Північний похід» — це ключова подія …
А Сіньхайської революції
Б громадянської війни між комуністами та Гомінданом
В боротьби з японською агресією
Г революції 1925—1927 рр.
7. Яка подія увійшла в історію під назвою «соляний похід»?
А наступ турецької армії на Ізмір під час греко-турецької війни
Б похід армії Гоміндану під командуванням Чан Кайші до Нанкіна
В повстання селян у Японії
Г демонстративне порушення прихильниками ІНК колоніальних законів Індії
8. Кого з лідерів національно-визвольних рухів країн Азії в 1920—1930-ті рр. називали «Велика душа»?
А Чан Кайші
Б Мустафа Кемаль
В Сунь Ятсен
Г Магатма Ганді
9. Про кого йдеться в уривку із джерела?
Він зміг реформувати систему літочислення, запровадити модифіковану латиницю, примусити всіх взяти собі прізвища, але його вплив поза межами великих міст був слабким. Його бажання створити в країні сучасну економіку мали дуже малий успіх.
А Чан Кайші
Б Кемаль Ататюрк
В Реза-хан Пехлеві
Г Магатма Ганді
10. Про який документ ідеться в тексті?
1917 р. позначився появою документа, який зміцнив віру євреїв у те, що Британія на їхньому боці у справі створення єврейської держави в Палестині. У листопаді 1917 р., коли до Палестини, де на той час проживало 700 тис. арабів, почали приїздити євреї, став відомий зміст листа (його також називали декларацією) міністра закордонних справ Великої Британії в уряді Д. Ллойд Джорджа. Звертаючись до лідера британських сіоністів лорда Л. Ротшильда, він писав, що в Палестині буде створено єврейську державу, без заподіяння шкоди громадським і релігійним правам неєврейського населення (арабів) у Палестині.
А «Декларація Бальфура»
Б «Декларація Ірвіна»
В «Лист Комінтерну»
Г «Декларація Керзона»
ІІ рівень
Дайте відповіді на запитання (за правильну відповідь – 0.75 б)
11. Ініціатор агресивної політики, яка передбачала завоювання Китаю, Південно-Східної Азії, територій у басейні Тихого океану.
12. Під його керівництвом на стику трьох провінцій Шеньсі, Гансю і Нінся було утворено Особливий прикордонний район, базу комуністичного руху.
13. Країна, в якій в 1917 р. було прийнято одну з найбільш демократичних на той час конституцій.
14. Держави, в яких здійснювалася боротьба за «нову культуру».
15. Стихійні виступи населення проти зростання цін на основні продукти харчування в Японії в 1918 р.
16. Представники якого стану населення посідали панівне становище в політичному житті латиноамериканських держав?
ІІІ рівень (2,5 б)
Охарактеризуйте Закон Монтеню — Челм-форда та Декларацію Бальфура, зазаначте рік прийнята даних документів, назвіть країну в якій був чинний даний документ, основний зміст документа.
17.03.2020 ЗСВ
Поради
16.03.2020. Історія Українии (продовжуємо)
12.03.20. Історія України
Вітаю всіх глядачів онлайн, я тут, щоб поділитися коротким свідченням. Мене звуть Анна Андреева, мені 40 років, я вийшла заміж у 31 рік, маю лише одну дитину і жила щасливо. Після року подружньої поведінки мій чоловік став таким дивним, і я не розумію, що відбувається, він зібрався з дому до іншої жінки, я люблю його так сильно, що я ніколи не мрію його втратити, я роблю все можливе, щоб мій чоловік повертається до мене, але я без допомоги, плачучи і плачучи просячи про допомогу, я говорила про це з його сім’єю, але відповіді не отримала. Тож моя найкраща подруга Анна Йоханссон пообіцяла мені допомогти. Вона розповіла мені про людину на ім’я доктор Алаба, сказала мені, що це дуже велика людина і справжня людина, якій можна довіряти і не має нічого спільного з проблемами кохання, які він не може вирішити, і вона розповіла мені, як він допоміг незліченній кількості людей у відновленні своїх відносин. Я був дійсно переконаний, я швидко зв’язався з його електронною адресою, dralaba3000@gmail.com або його WhatsApp / viber з цим номером +2349039885856. Я пояснюю йому всі свої проблеми, він сказав мені, що мені не потрібно турбуватися, що всі мої проблеми будуть вирішені негайно. Він сказав мені, що робити, щоб повернути чоловіка, і я сказав це, він сказав, що через 3 дні мій чоловік повернеться і почне просити, і це дійсно сталося, як він сказав, я була дуже здивована, це неймовірно. Слава наших стосунків з Богом зараз дуже близька, і ми обидва живемо щасливо. Якщо ви зіткнулися з подібною проблемою, негайно зверніться до нього і вирішіть проблему раз і назавжди. Я також живий свідок
ОтветитьУдалитьЯк я повернула свого розлученого чоловіка за допомогою привороту доктора АЛАБА... Мене звати Ізабелла Ітан. Коли я читав свідчення в Інтернеті про те, як доктор АЛАБА, найяскравіший і найсильніший заклинатель, допомагає повернути чоловіка, що розлучається, Кохану. Мені було цікаво, як це може бути правдою, адже багато хто підводив мене в минулому без жодного результату. Я просто відпустив пост і перемістився по форуму. Знову звернувшись до мого повідомлення, якась особа опублікувала й сказав, що перевірений кидає заклинання. Після того, як вона прочитала пошту, це був той самий чоловік, доктор. АЛАБА, про яку вона говорила. Тож у мене немає іншого вибору, як дійсно перевірити, як він працює. Я була повністю спустошена, коли мій коханий чоловік покинув мене. Наче весь мій світ зникав у горі й болі. Я знаю, що це звучить дивно, але з усіх заклинарів, з якими я спілкувався, він єдиний, хто залишив у мене враження, що я такий правдивий і надійний. Більше ніж його слова, він повернув мого чоловіка і здійснив усі мої бажання. Зараз він лояльний, приділяє мені увагу, щонеділі дарує мені квіти, ми часто ходимо в кіно і ресторан. мій чоловік прийшов до мене, вибачився за скоєну несправедливість і пообіцяв, що більше ніколи цього не робитиме. Відтоді все нормалізувалося. Ми з сім’єю знову живемо щасливо разом. Я буду вічно вдячний, що перетворив своє життя з пекла в рай! Я вважаю, що той, хто потребує допомоги, повинен звернутися до нього за допомогою. Нехай Бог і надалі використовує вас, щоб врятувати розрив. У кого є проблеми в шлюбі, проблеми з розлученням, втрачений коханий або якісь проблеми у стосунках, ви можете зв’язатися з ним (dralaba3000@gmail.com). Або WhatsApp/Viber йому за номером +1(425) 477-2744
ОтветитьУдалить